سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در سختی، دوست آزموده می شود . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط قدیری در 89/8/23:: 2:30 صبح

به نام خدا

دیدار نمایندگان پاپ در حالی در قم صورت گرفته است که همین چند وقت اخیر تحرکات بی شرمانه قرآن سوزی در آمریکا و به تبع آن در چند کشور اروپایی اتفاق افتاد و از چندی قبل تر تحرکات توهین به رسول اعظم صلی الله علیه و آله در چند کشور اروپایی موجبات فتنه هایی را پدید می آورد .

در تمام این صحنه های توهین به دین اسلام یک حقیقت مشترک وجود داشت و آن تقابل دین مسیحیت و دین اسلام بود

تا آنجا که این سناریوی صهیونیست نوشته از سوی رئیس جمهور عقل گریز آمریکا بعد از واقعه ی خود ساز 11 سپتامبر ،به عنوان دور جدید جنگ های صلیبی یاد می شود و بعد از آن به اسم جنگ صلیبی ،یورش به کشورهای اسلامی شروع می شود.

آخرین تحرکات شبکه جهانی صهیونیست با درایت ولی امر مسلمین، امام خامنه ای خنثی شد.

در این باب چند نکته لازم می آید که تذکر داده شود:

اول: تحرکات علیه اسلام مقابله با اسلامی است که خواب پریشان از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی را بدون تعبیر گذاشته است،لذا به زعم شبکه صهیونیست باید این اسلام ناب محمدی که تمام مکانیزم های اسلام در آن به جریان افتاده است از میان برداشته شود و اکنون جمهوری اسلامی نماینده این اسلام شناخته می شود

دوم: تحرکات مشمئز کننده رژیم صهیونیستی برای تقابل بین اسلام ناب و مسحیت است.در این بین برای این کار توهین به مقدسات اسلام را به امید توهین متقابل مسلمانان به مقدسات مسیحیان و دیگر ادیان پیگیری می کند تا شاید از این بین با کمک از قاعده "تفرقه بیانداز و حکومت کن"بتواند مدیریت جهانی که رؤیای آنان است را در دهکده جهانی پیاده کنند

سوم: درایت و بلند اندیشی ولی امر مسلمین در پیام ایشان به مناسبت محکوم کردن قرآن سوزی مشهود بود.آنجا که ایشان این تحرکات را بدرستی به شبکه صهیونیست جهانی منصوب می کنند و از هرگونه اقدام علیه مقدسات مسیحیان نهی می کنند و توطئه استکبار را خنثی می کنند.ایشان می فرمایند:
"همه باید بدانیم که حادثه‌ی اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسلمان و مسیحی در سطح عمومی، خواسته‌ی دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه‌وار است و درس قرآن به ما، در نقطه‌ی مقابل آن قرار دارد."

چهارم: حرکت رئیس جمهور در سازمان ملل در احترام به قرآن کریم و کتاب مقدس ،باعث نقش برآب کردن مجدد توطئه ها شد و جوسازی های دشمنی ادیان توحیدی را شکست

پنجم: در آخر دیدار نمایندگان پاپ با علماء برجسته و مراجع در قم باعث نابودی کامل توهم تقابل ادیان شد و به نوعی بعد از اعلام صلح و برادری ادیان الهی از سوی مسلمانان اقدام مسیحیان را نیز برانگیخت و این حرکت موجب صلح دوسویه شد و وحدت فعال را پدید آورد

ششم: جبهه ی مستضعفین جهان در حال شکل گیری است و زمین برای برپایی کامل عدل با ظهور امام مهدی عج و همراهی حضرت مسیح علیه السلام آماده می شود

 

خدایا پرچم جمهوری اسلامی را از دستان امام خامنه ای به دستان پرنور امام مهدی عج برسان
یامهدی عج

 



ارسال شده توسط قدیری در 89/8/16:: 11:13 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم



"خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولان کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشتری برخوردار بشوند. معاذالله که این با سیره و روش انبیا و امیرالمومنین و ائمه معصومین - علیهم السلام - سازگار نیست."
(امام خمینی - 6/5/1366)

ناباورانه مطلع شدیم که در ادامه تصویب لایحه برنامه پنجم توسعه، بند "ی" از ماده 24 تصویب شد. به راستی که این بند با صدور مجوز جذب دانشجوی پولی در دانشگاه‌های دولتی، لکه ننگی است بر دامان همه دلدادگان انقلاب و عدالت‌خواهان.

ما اشتباه کردیم. آری، اشتباه از ما بود که هنگامی که دیدیم کلید درب بسته کنکور با وجود کلاس‌های گوناگون و گرانقیمت، "پول" شده است و به وضوح مشاهده می‌شود که متوسط سطح مالی رتبه‌های برتر کنکور بسیار بالاتر از متوسط جامعه است، فریاد اعتراض‌مان شادی نگاه‌های شما را همانند نگاه‌های دانش‌آموزان مستضعف به غم تبدیل نکرد. 

اشتباه از ما بود که مسئولین‌مان را نبردیم تا مناطق فقیر شهر را دیده و مشاهده کنند که صاحبان اصلی این انقلاب چه کسانی هستند. تا برای آنها قانون وضع کنند، نه برای عده‌ای مرفه بی‌درد.

آقایان، ایمان ما به عدالت علوی با آنچه بر زبان شما جاری بوده و در قوانین مصوب شما هویدا گشته، متفاوت است. به فرموده امام‌مان، سید علی خامنه‌ای " قانون باید بتواند از حقوق ضعفا دفاع کند، والاّ قانونى که پولداران را پولدارتر کند، قانون مملکت اسلامى نیست. قانون باید بتواند گره‏ها را باز کند و به دردِ دل قشرهاى محروم برسد."

آقایان، ما انقلاب و رهبرش را متفاوت از این مسیری که شما می‌روید یافته‌ایم.
پس از این همه تاکیدات رهبر انقلاب بر لزوم تولید ثروت از راه علم، دیگر با کدامین توجیه می‌خواهید حلقه‌ای بسته ایجاد کنید میان ثروت و علم؟! آیا قرار است سرمایه‌داران و فرزندانشان به دانشگاه آمده تا با تولید ثروت دانش بنیان، بر ثروت‌های خود بیافزایند و دیگر اقشار جامعه تنها نظاره گر این دور باطل باشند؟!

آیا تجربه این طرح کافی نبود برای پرهیز از این اقدام؟! در گذشته نیز دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران و صنعتی امیرکبیر از طریق برگزاری دوره‌های مشترک با دانشگاه‌های خارج از کشور مشابه این طرح را اجرا کرده اند، که عواقبش بر همه معلوم شد. آن چه که بر سر فرهنگ دانشگاه‌ها آمد بر تمام کسانی که آن دوران در دانشگاه بودند معلوم است. هنگامی که عده ای خود را صاحب حق و طلبکار از دانشگاه می‌بینند -چون پولش را داده‌اند-، همگی از طبقه مرفه جامعه هستند و اکثرا فرهنگ کاخ‌نشینی را با خود به همراه دارند، فکر می‌کنید از کارخانه‌های انسان سازی، انسان‌هایی انقلابی بیرون خواهد آمد؟! چه بر سر فضای فرهنگی دانشگاه می‌آید؟

مگر نه این است که دانشگاه‌های معتبر کشور به دلیل ورود دانشجویان قوی به این دانشگاه‌ها اسم و رسم یافته‌اند؟ پس به چه دلیل، اعتباری را که با زحمت شبانه‌روزی دانشجویان کوشای این دانشگاه‌ها به‌وجود آمده، با پول معاوضه کرده و عده‌ای که قوت علمی ندارند را معتبر می‌کنید؟ آیا با این مدرک‌فروشی که به راه‌انداخته‌اید، اعتبار مدارک را نیز به فروش نگذاشته‌اید؟

آیا نمی‌توان این موضوع را "استثمار تلاش دانشجویان کوشا" به نفع مرفهین و پولدارها نامید؟ چرا که آنها با تلاش‌شان برای دانشگاه اعتبار کسب می‌کنند و عده‌ای این اعتبار را با پولشان می‌خرند.

شما را توصیه می‌کنیم که بار دیگر مصوبه خود را بررسی کنید تا زمینه‌ساز یکی از بزرگ‌ترین خطر انقلاب نشوید. به راستی متوجه آن نشده‌اید که با تصویب این بند زمینه تربیت نسلی از مدیران آینده جمهوری اسلامی را فراهم می‌نمایید که به مبانی جمهوری اسلامی پایبند نبوده و تنها زر را به رسمیت می‌شناسند؟!

"یکى از بزرگ‌ترین خطرات حکومت‌هایى که معتقد به مبنایى هستند، این است که صاحبان پول بتوانند در ارکان حکومت اعمال نفوذ کنند. اینها همه چیز را خراب مى‏کنند. هر بخشى از نظام اگر تحت تأثیر زرمندان و ثروتمندان قرار گرفت، ضایع خواهد شد."(امام خامنه ای)

بدانید که دانشجویان انقلابی این بند ننگین لایحه پنجم و چندین بند دیگر آن را که پس از تصویب دولت و مجلس منتظر نظر شورای نگهبان است نخواهد پذیرفت. ما بیشتر دوست داریم تا خود دولت‌مردان و نمایندگان مجلس به خود آمده و اشتباهی را که کرده‌اند، جبران نمایند. هرچند که اگر این‌گونه نشود به هر وسیله مشروعی متوسل خواهیم شد تا جلوی اجرا شدن این بی‌عدالتی را بگیریم.

بدایند که جنبش دانشجویان مسلمان ساکت نمی‌ماند و برای دفاع از حقوق مستضعفین- همان صاحبان واقعی انقلاب و ولی نعمتان همه ما - به صحنه آمده و تا آخرین نفس مبارزه خواهند کرد.

والسلام علی من اتبع الهدی 

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های:
امام صادق (ع)
خواجه نصیر
تهران
شهید بهشتی
صنعتی امیرکبیر
صنعتی شریف
علم و صنعت
علامه طباطبایی



ارسال شده توسط قدیری در 89/8/12:: 7:17 عصر

به نام خدا


مَن عالَ یَتِیماً حَتّى یَستَغنِیَ أوجَبَ اللَّهُ لَهُ بِذلِکَ الْجَنَّةَ؛
هر کس یتیمى را سرپرستى کند تا بى‏نیاز شود، خداوند در برابر، بهشت را بر او واجب مى‏کند.‏
الکافی، ج 7، ص 51


در یک پست یک طرحی داده بودم که بنظرم در این شرایط بحرانی برای مردم کم بضاعت باعث گشایش می شد

الان میل آقای مدرس مصلی را دیدم که از خبر از یک همچنین طرحی دارد که کمیته امداد بانی آن خواهد بود.

برای اطلاع از طرح به اینجا مراجعه کنید و اگر می خواهید در طرح اکرام ایتام شرکت کنید به اینجا مراجعه کنید.

واقعا جای تقدیر از مسئولینی دارد که دغدغه محرومین را کنار نگذاشته اند و خصوصا مجلس شورای اسلامی که یک کمیسیون برای این منظور ایجاد کرده است

 

خدایا مارا آگاه به وظایفمان قرار ده
یامهدی عج



ارسال شده توسط قدیری در 89/8/11:: 9:27 عصر

به نام خدا

 

-موبایلت رادیو بی بی سی هم می گیرد ؟!

-نه ، رادیو جوانه  (؟!)

-ببخشید؟!

-الان خیلی ادای بی بی سی را در برنامه های صدا و سیما در می آورند

-بله ، راست می گویید

------------------------------------------

یک مقدار بیشتر باید فکر کرد به اینکه چطور در برنامه های تولیدی صدا و سیما یک فرد 40 ساله که ساکن شهرک غرب است جوان حساب می شود ولی یک جوان روستایی که روزها برای کار می رود سر زمین جوان محسوب نمی شود و مخاطب برنامه های جوانان نیست.


کلمات کلیدی : صدا، سیما، صدا و سیما

ارسال شده توسط قدیری در 89/8/7:: 8:24 عصر

هو الرزاق

طرح نقدی کردن یارانه ها ، طرح بسیار خوب اقتصادی است که بعد از تدوین آن تا بحال دولتی جرأت ورود به آن  و اجرای آن را به خود نداده بود.دولت پر تلاش و تحول خواه کنونی شجاعت مواجهه با این مهم را بخودش داد.پس از کشمکش هایی که سر این قانون در دولت و مجلس پیش آمد اکنون به زمان اجرایی شدن آن نزدیک می شویم.پس از اینکه وضعیت بد آمار کشور خودش را در خوشه بندی غلط مردم نشان داد در این قانون به سر پیشنهاد مجلس برگشت و بنا بر تقسیم یارانه ها به شیوه دهک بندی شد که در این روش درآمد ناشی از حذف یارانه به میزان یکسان بین همه ی افراد جامعه تقسیم می شود و تنها به افراد تحت پوشش کمیته امداد مقدار بیشتری کمک می شود

 

یارانه ها

در این وسط یکسان بودن میزان کمک دولت باعث می شود که کسانی که فقیر هستند و برای دریافت کمک کمیته امداد اقدام نکرده اند و به نوعی شناسایی نشدند زیر بار این ازاد کردن یارانه ها اسیب جدی ببینند
البته باید گفت تعداد این افراد محتاج به کمک که شناسایی نشده اند کم نمی باشد و این را امار و اطلاعات میدانی هر خانواده ای از مشاهدات خودشان می گوید و افراد تحت پوشش کمیته امداد نه تنها به همه ی افراد طبقه صفر محرومین شمولیت ندارد بلکه به دلیل بالا بودن محرومیت در کشور این تعداد تحت پوشش همه ی محرومین محتاج نیستند

در این وسط وظیفه مردم مؤمن است که به کمک محرومین هر منطقه برسند.در اینجا بار مسئولیت بر دوش مساجد سنگین است.چرا که باید مساجد در این مورد نقش کلیدی خود را ایفا کنند و همانند مرکزی به این وضعیت جدید امداد رسانی کنند چرا که اولا مراکز دینی هستند ثانیا در هر محله و کوی و برزنی مساجد موجود است. در اینجا چند پیشنهاد را می آورم که البته پیشنهاد دومی را از ایده ایت الله موحدی کرمانی که از قضا امام جماعت محله مان است، نقل می کنم

1. بدلیل اینکه نقدی کردن یارانه ها به طور کلی تغییر در روش زندگی سابق مردم است و به نوعی برهم زدن عادت گذشته انهاست مردم در برابر این طرح ایستادگی هایی می کنند که تا حدودی طبیعی است.در اینجا باید مساجد با دعوت از کارشناسان و صاحب نظران مردم را از فواید مثبت این طرح با خبر کنند و از اضطراب انها بکاهند

2. بدلیلی که در بالا گفته شد این طرح افراد کم بضاعت را تحت تأثیر جدی قرار می دهد و خصوصاٌ در ابتدای آن برای آن ها فشار زیادی را به همراه دارد.در اینجا مساجد باید افراد کم بضاعت را شناسایی کنند و همچنین با طلب کمک از افراد غنی همان محله، باعث رساندن کمک ها به آن ها شوند و تعادل را بوجود بیاورند

به طور کلی مساجد بنظرم خیلی در سلامت جامعه مؤثراند و باید برای سعادت جامعه کوچک محله خودشان طرح و برنامه داشته باشند.البته شنیدم که دولت هم اقدامات خوبی برای کمک گرفتن از مساجد برای آگاهی مردم کرده است که جای خوشحالی و قدردانی دارد


خدایا مردم و دولت مردان را در این امتحان خودت سربلند بیرون بیاور
یا مهدی عج



   1   2      >
درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها

موسیقی وبلاگ